... دانلود ...
بخشی از متن تحقیق پروپوزال بررسی نگرش های رفتاری مصرف کننده ایرانی در مورد برند هیوندای در رسانه های اجتماعی :
تحقیق پروپوزال بررسی نگرش های رفتاری مصرف کننده ایرانی در مورد برند هیوندای در رسانه های اجتماعی
تعداد صفحات :15 با فرمت ورد و قابل ویرایش
ب – تعداد واحد پایاننامه: 6 واحد
ج- بیان مسأله اساسی تحقیق به طور کلی (شامل تشریح مسأله و معرفی آن, بیان جنبههای مجهول و مبهم, بیان متغیرهای مربوطه و منظور از تحقیق) :
با توجه به اینکه بازاریابی برندهای لوکس در رسانه های اجتماعی یکی از انواع بازاریابی دیجیتالی است و هدف برقراری ارتباط با مخاطبان و مشتریان به منظور ارائه خدمات و کسب و کار است می توان از رسانه های اجتماعی برای بازاریابی اینترنتی استفاده کردهدف از این مطالعه بررسی تاثیر تلاش بازاریابی برندهای لوکس بر ارزش ویژه برند و رفتار مصرف کننده است تحقیق حاضر از نوع کاربردی و روش بکار گرفته شده در این تحقیق تحلیلی پیمایشی است.جامعه مورد مطالعه مصرف کنندگان ایرانی برندهای لوکس در رسانه های اجتماعی (مشتریان) بوده که تعداد آنان نامحدود است.( توصیفیان.م و همکارش 1397)
مدیران بازاریابی علاقه مند به آگاهی از قصد خرید مشتریان برای افزایش فروش محصولات کنونی یا جدید خود می باشند,بنابراین اطلاعات مربوط به قصد خرید می تواند در تصمیم گیری های بازاریابی که مرتبط با تقاضای یک محصول ,تقسیم بازار و استراتژی های پیشرفته و ارتقائ به مدیران کمک نماید.کالاهای برند لوکس و انگیزه برای خرید برندهای لوکس برای مصرف کنندگان آسیایی بسیار زیاد شده است.انگیزه خرید لوکس براساس تفکر غربی و بازارهاست.ارزش های فرهنگی برای تاثیر بر رفتار مشتری در بسیاری از مطالعات نشان داده شده است.ایجاد روابط موجود بین ارزش های فرهنگی و انگیزه برای مصرف کالاهای لوکس برای بازاریاب های کالاهای لوکس مفید می باشد.(خیزی,ب.فتحعلی,م. 1392)
برندها اغلب به عنوان یکی از ارزشمندترین دارایی های یک سازمان دیده می شوند. ساخت برندهای قوی و ضرورت حضور قدرتمند در ذهن از اولویت بسیاری از سازمان هاست. زیرا به باور عمومی, برند های قدرتمند می توانند برمزیت رقابتی بیفزایند.شناخت ابعاد ارزشی یک برند به شرکت ها کمک می کند تا آگاهانه برنامه های بازاریابی را تدوین و برای اجرای آن ها هزینه کنند در این تحقیق به بررسی ارتباط میان عوامل چهارگانه مدل برتمایل به خرید مشتریان پرداخته می شود.رابطه چهار متغیر ارزش ویژه برند,محبوبیت برند,تمایل به پرداخت قیمت بالاتر و .... باتمایل به خرید مشتریان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.(زمانی مقدم,ا.جعفری فر,ش.1392)
نقطه شروع رویکرد تجربی یک روش تازه برای توجه به مفهوم مصرف به عنوان یک تجربه جامع می باشد که شامل یک شخص و یک شرکت ا ست (اسپیر و همکارانش 2007). تجربه مشتری به عنوان تابعی از مجموعه ای از تعاملات بین یک مشتری و یک سازمان تعریف شده که هم از طریق تعاملات مستقیم و هم ارتباط غیر مستقیمبا شرکت به روشی شخصی و به یادماندنی برانگیخته می شود(نیسوین و همکارانش 2013)0
سازمان ها تا زمانی که برای بقا تلاش میکنند و خود را نیازمند حضور در عرصه های مختلف می دانند, باید به بهبود عملکرد خود بپردازند و این امر حاصل نمی شود مگر اینکه امکان دستیابی به ارتقا سرمایه اجتماعی وجود داشته باشد(بیرانوند,1392:20).بنابراین برای رشد و توسعه که پیش نیاز اساسی آن بهبود عملکرد سازمان هاست باید عناصر سرمایه اجتماعی شناسایی و به بهترین شکل مورد استفاده قرار گیرند(وو و همکارانش 9:2018) شهرت برای شرکت ها خودرو سازی امری حیاتی است زیرا در حالی که بسیاری از شرکت ها خدمات مشابهی ارائه می دهند آن ها مجبورند برای جلب و جذب مشتریان,سرمایه گذاری ,شرکا خودشان را با کارکنان بهتر و ایجاد شهرت متمایز سازند(فورد و همکارانش187:2015)
رضایتمندی پیامد مثبت اولیه از یک تبادل ارتباط می باشد.اعتماد به عنوان یک متغیر کلیدی در شبکه تبادل بین یک شرکت و مشتریان آن درک می شود زیرا ارتباط بلند مدت را ترغیب می کند(مورگان و همکارش 1994).اعتماد برند اشاره به وضعی دارد که درآن مشتریان با تکیه بر برند به علت قابلیت اطمینان و یکپارچگی آن در انجام عملکردهای ادعا شده ی خود علاقه دارد (لین 2010).
با توجه به نقشی که نگرش های رفتاری مصرف کننده در انتخاب برندهای مختلف در رسانه های اجتماعی, و همچنین نقش متغیرهای تعدیل گری چون انگیزه های سودآور و لذت گرایانه در انتخاب برند, این تحقیق به بررسی نگرش های رفتاری مصرف کننده ایرانی در مورد برند هیوندای در رسانه های اجتماعی با تاکید بر نقش تعدیل گر متغیرهای انگیزه های سود آور و لذت گرایانه مصرف کنندگان برند هیوندای در استان خوزستان پرداخته است.
د - اهمیت و ضرورت انجام تحقیق (شامل اختلاف نظرها و خلا های تحقیقاتی موجود, میزان نیاز به موضوع, فواید احتمالی نظری و عملی آن و همچنین مواد, روش و یا فرآیند تحقیقی احتمالاً جدیدی که در این تحقیق مورد استفاده قرار میگیرد:
باتوجه به اهمیت محصولات خودرو در کشور و استفاده این محصولات توسط مصرف کنندگان این پژوهش به بررسی اثرات تبلیغات تجاری برنگرش و قصد خرید مصرف کنندگان محصولات پرداخته است.
شرکت ها باید به دنبال خلق و افزایش ارزش از طریق ایجاد یک زنجیره ارزش توسط برند خود باشند و برای بقا در هر دو سطح محلی وجهانی باید نگاهی جهانی به این زنجیره ارزش داشته باشند. هدف این زنجیره ارزش برند جهانی تولید خروجی های با ارزشی است که به بقا و رشد شرکت ها از طریق جذب مشتریان جدید و یا حفظ و توسعه مشتریان فعلی کمک نماید.
امروزه دنیای کسب وکار پویاتر و رقابتی تر از هر زمان دیگری است.علاوه بر این جهانی شده افزایش سرعت تغییرات محیط ورشد رقابت در فضای کسب وکارها را باخود همراه داشته است.
بنابراین حتی اقدامات محلی نیز نیازمند تفکر در مقیاس جهانی هستند. در این شرایط ارزش واقعی یک شرکت درگرو در درون کالا و خدمات ارایه شده توسط آن نیست بلکه باید آنرا در ذهن مشتریان بالقوه و بالفعل بازار هدف خود جستجو نماید.زیرا مشتریان باید دلایل منطقی برای خرید محصولات داشته باشند بدیهی است در این محیط پرتلاطم مشتریان به یک راهنمای کلیدی برای تشخیص تمایز محصولات و خدمات عرضه کنندگان مختلف چه در سطح محلی و چه در سطح جهانی نیاز دارند و برند به عنوان چکیده ای از هویت ,اصالت ویژگی و تفاوت بهترین راهنما برای مشتریان امروزی است.(وبستر و کلر 2004)
نیاز مشتریان موقعی بیشتر اهمیت پیدا میکند که این مساله را درک کنیم که با افزایش قدرت خریداران,رقابتی شدن تجارت بین المللی ,تغیرات سریع تکنو لوزی و در نتیجه کاهش دوره عمر محصول نیازهای مشتریان و توقعات آن ها در طول زمان به سرعت تغییر می کند.بنابراین ارائه محصولات و خدمات برتر نیاز به بررسی و توجه مداوم به تغییرات بازار دارد(ضمیر و همکاران 2015:455)
انگیزه برای خرید برندهای لوکس برای مصرف کنندگان آسیایی بسیار زیاد شده است.ارزش های فرهنگی برای تاثیر بر رفتار مشتری در بسیاری از مطالعات نشان داده شده است. ایجاد روابط موجود بین ارزش های فرهنگی و انگیزه برای مصرف کالاهای لوکس برای بازاریاب ها ی کالاهای لوکس مفید می باشد.پژوهش حاضر به بررسی عوامل موثر برقصد خرید محصولات لوکس می پردازد.
ه- مرور ادبیات و سوابق مربوطه (بیان مختصر پیشینه تحقیقات انجام شده در داخل و خارج کشور پیرامون موضوع تحقیق و نتایج آنها و مرور ادبیات و چارچوب نظری تحقیق):
پیشینه داخلی:
حاج کریمی (1393) به بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایتمندی مشتریان و شهرت شرکت مطالعه موردی شرکت ایراان خودرو پرداخت. داده ها با استفاده از روش توصیفی – موردی و با توضیح تعداد 245 پرسشنامه از سرشماری میان تمامی مدیران واحدهای عضو در کمیته اجتماعی شرکت ایران خودرو توزیع گردید. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از تکنیک های تحلیل عاملی اکتشافی و مدل سازی معادلات ساختاری صورت گرفت.براساس نتایج بدست امده مسولیت داوطلبانه مسئولیت داوطلبانه اجتماعی شرکتی با لحاظ کردن ابعاد جامعه بازار و مسئولیت اخلاقی اجتماعی شرکتی با لحاظ کردن بعد محیط کار به مراتب تاثیر بهسزایی نسبت به سایر اقدامات مسئولانه اجتماعی بر رضایت مشتری و شهرت شرکت داشت.
علی حسنی و همکارانش (1392),به عملکرد برند و مفهوم سازی و اندازه گیری آن پرداختند که مهم ترین عامل متمایز کننده یک شرکت و ایجاد مزیت رقابتی برای آن می باشد ,برند است.در این تحقیق به سه گروه کلی سنجه ها مبتنی بر نتایج کوتاه مدت, سنجه های مبتنی برنتایج بلند مدت و سنجه های ترکیبی تقسیم شده اند.گروه اول بر شاخص های مالی و شاخص های بازاری ,ارزش ویژه برند مبتنی بر دیدگاه مالی را شامل می شود در حالی که گروه دوم شاخص های ادراکی و مبتنی بر رفتار مصرف کننده از جمله ارزش برند مبتنی بر مصرف کننده(یا مشتری) و سایر سنج های رفتاری گنجانده شده است.مدل های مختلف ارزش گذاری برند که ترکیبی از سنجه های بلندمدت و کوتاه مدت می باشند نیز در گروه سوم جای داده شده اند.
مسعود توصیفیان و علی رمضانی (1397),پژوهشی تحت عنوان,بررسی تاثیر بازاریابی برندهای لوکس بر ارزش ویژه نام تجاری و رفتار مصرف کننده پرداختند که در آن جامعه مورد مطاله مصرف کننگان ایرانی برندهای لوکس در رسانه های اجتماعی(مشتریان)بود که تعداد آنان نامحدود است و با توجه به تعداد نامحدود آنان برای تعیین حجم نمونه از فرمول کوکران و با خطای 50% به صورت تصادفی 385 نفر باروش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب گردید.جهت گردآوری اطلاعات و داده های مورد نیاز به منظور بررسی فرضیه های تحقیق از پرسش نامه استفاده شد.پس از بررسی پایایی و روایی پرسش نامه ,نرمال بودن داده ها با استفاده از آزمون کلموگروف اسمیرنف بررسی و سپس با استفاده از آزمون همبستگی پیرسون و مدل سازی معادلان و نرم افزار SPSS به بررسی فرضیات پرداخته شد.در نتیجه تلاش بازاریابی برندهای لوکس در رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده دارای بیشترین تاثیر به میزان 95% بود.

لینک مرتبط » تحقیق پروپوزال بررسی نگرش های رفتاری مصرف کننده ایرانی در مورد برند هیوندای در رسانه های اجتماعی
تحقیق اركان جرم كلاهبرداری کامپیوتری | WORD
ب ناشناخته است و لزوم فریب قربانی برای تسلیم مال به كلاهبردار منتفی است . در حالی كه در كلاهبرداری عمومی ، عملیات متقلبانه كلاهبردار ، مقدم بر تحصیل مال و علت غائی تسلیم مال از طرف زیان دیده به كلاهبردار است . این متن فقط قسمتی از پایان نامهnx می باشد جهت دریافت کل متن ، لطفا آن را خریداری نمایید
تحقیق عقد ازدواج | WORD
امل به زن بیاموزد , این شرط باطل ولی عقد صحیح است . دو – شرطی که در آن نفع یا فایده نباشد : چنان که شرط شود یکی از همسرها مسافت بین تهران و کرج را پیاده یا با شتر به پیماید . این متن فقط قسمتی از پایان نامهnx می باشد جهت دریافت کل متن ، لطفا آن را خریداری نمایید
تحقیق ازدواج موقت | WORD
معینى اختصاص پیدا كند قهرا هر مردى هم به زن معینى اختصاص پیدا مىكند،مگر آنكه از یك طرف عدد بیشترى باشند.بدین ترتیب پسر و دختر دوران تحصیل خود را مىگذرانند بدون آنكه رهبانیت موقت و عوارض آن را تحمل كرده باشند و بدون آنكه در ورطه كمونیسم جنسى افتاده باشند. این متن فقط قسمتی از پایان نامهnx می باشد جهت دریافت کل متن ، لطفا آن را خریداری نمایید
تحقیق ازدواج و تابعیت زن ایرانی | WORD
1) دول عضو در مورد کسب تغییر یا حفظ تابعیت، حقوقی مساوی با مردان به زنان اعطا خواهند کرد. دولت های عضو بالاخص تضمین می کنند که ازدواج با فرد خارجی یا تغییر تابعیت همسر در طی دوران ازدواج خود به خود باعث تغییر ملیت و تابعیت زن یابی وطن شدن یا تحمیل اجباری ملیت شوهر به وی نگردد. این متن فقط قسمتی از پایان نامهnx می باشد جهت دریافت کل متن ، لطفا آن را خریداری نمایید
تحقیق اساسنامه صندوق بینالمللی پول | WORD
ل رایج در كشور اصلی یا تنها به یك یا چند پول معین یا به پول رایج در كشوراصلی و یك یا چند پول معین دیگر منحصر است آزاد میباشد. این متن فقط قسمتی از پایان نامه اساسنامه صندوق بینالمللی پول می باشد جهت دریافت کل متن ، لطفا آن را خریداری نمایید
تحقیق استراتژی | WORD
تحقیق موانع و مشکلات استرداد مجرمان فراری | WORD
ه و به نظر حاکم واگذار شده از قبیل حبس، جزای نقدی و شلاق کمتر از میزان حد «تعزیرات» نامیده میشود (همان، ماده 16). تادیب یا عقوبتی که از طرف حکومت به منظورحفظ نظم و مراعات مصلحت اجتماع در قبال تخلف از مقررات و نظامات حکومتی مقرر میگردد، «مجازات بازدارنده» نامیده میشود (همان، ماده 17). این متن فقط قسمتی از پایان نامه موانع و مشکلات استرداد مجرمان فراری می باشد جهت دریافت کل متن ، لطفا آن را خریداری نمایید
تحقیق استثنائات وارده بر توقیف اموال در قانون اجرای احكام مدنی | WORD
طور موقت است، یعنی فقط تا یك سال و نیم بعد از سال صدور حكم است . مثلاً اگر در سال 1386 حكمی علیه دولت صادر و متعاقب آن اجرایی صادر شده است، در سال 1387 و نیمه اول سال 1388 اجرای احكام نمی تواند اقدامی در توقیف اموال صورت دهد.[1] 3. اموال شهرداری ها [2] این متن فقط قسمتی از پایان نامه استثنائات وارده بر توقیف اموال در قانون اجرای احكام مدنی می باشد جهت دریافت کل متن ، لطفا آن را خریداری نمایید
تحقیق بانک اطلاعاتی | WORD
تحقیق مقاله درباره امنیت شبکه | WORD
تحقیق اشتباه از نظر حقوقی | WORD
ملی قلمداد كنیم كه عمد و سوء نیت لازم برای جرم را از بین میبرد، قدم در راه نادرستی گذاشتهایم. این متن فقط قسمتی از پایان نامهnx می باشد جهت دریافت کل متن ، لطفا آن را خریداری نمایید
تحقیق اشتباه در موضوع معامله | WORD
قاعده ای مرسوم شد كه به موجب آن ، اراده كسی كه در اشتباه است ارزش ندارد و با وجود این ، در هیچ دوره ای از حقوق رم ، اراده درونی اشخاص مورد تجزیه و تحلیل قرار نمی گرفت و تنها به اشتباهی توجه می شد كه در بیان و اعلام اراده رخ می داد . (16) این متن فقط قسمتی از پایان نامهnx می باشد جهت دریافت کل متن ، لطفا آن را خریداری نمایید
تحقیق جزئیات لایحه اجرای سیاست های اصل 44 | WORD
صنعت و معدن، بانك توسعه صادرات، بانك كشاورزی و بانك مسكن. 7) بیمه مركزی و شركت بیمه ایران 8) شبكه های اصلی انتقال برق 9) سازمان هواپیمایی كشوری و سازمان بنادر و كشتیرانی 10) سدها و شبكه های بزرگ آبرسانی 11) شبكه های اصلی راه و راه آهن تشخیص انطباق و طبقهبندی فعالیتهای اقتصادی و شركتهای دولتی با هر یك از سه گروه فوق ظرف 6 ماه با پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی بر عهده دولت است. این متن فقط قسمتی از پایان نامهnx می باشد جهت دریافت کل متن ، لطفا آن را خریداری نمایید
تحقیق اصل بیطرفی قاضی برای رسیدگی به امر حقوقی و طرق كشف واقع | WORD
قانونی یعنی نوعی دلیل دانست كه اصحاب دعوی مانند دیگر امارات قانونی می توانند به آنها استناد نمایند كما اینكه اصل برائت در اصل 37 قانون اساسی و همچنین ماده 1257 قانون مدنی پذیرفته شده و اثبات ادعا بر عهده مدعی گذارده شده است ، بنابراین اهمیت اصل برائت در دفاع از دعوی حایز اهمیت بسیار است . این متن فقط قسمتی از پایان نامهnx می باشد جهت دریافت کل متن ، لطفا آن را خریداری نمایید
تحقیق معانی اصل صحت | WORD
د مثلاً اگر مشاهده کنند که کسی عقدی یا ایقاعی انجام می دهد و یا لباسی میشوید و یا بر جناره ای نماز می گزارد بی تردید این اعمال را درست می دانند و از فاسد شمردنش احتراز می جویند و لذا اگر عمل, کفائی باشد ودیگری انجام دهد یا اجرای اصل صحت تکلیف را از خود ساقط می شمارند(1). این متن فقط قسمتی از پایان نامهnx می باشد جهت دریافت کل متن ، لطفا آن را خریداری نمایید
تحقیق اصول استرداد مجرمین | WORD
فاشیستى و کمونیستى مجددا جرایم سیاسى خطرناکترین جرایم به حساب آورده شد . از این رو آزادیهاى عمومى را محدود کردند و مجازاتها نسبتبه مجرمین سیاسى شدت پیدا کرد; چه در تمام قوانینى که بین دو جنگ جهانى و به دنبال جنگ جهانى دوم وضع گردید، مجازاتهاى سختى براى مجرمین سیاسى در نظر گرفته شد . (12) این متن فقط قسمتی از پایان نامهnx می باشد جهت دریافت کل متن ، لطفا آن را خریداری نمایید
تحقیق اصول مخالفتهای قضائی | WORD
رضیه دارد که هر شرکت چند ملیتی یک کشور اصلی دارد که هیچگاه تغییر نمی کند. نظریه جهانی سازی محکوم به شکست است زیرا هیچ دانشمند جهانی سازی هنوز متد عملی را برای تعریف این کشور اصلی ارائه نکرده است و بدون وجود چنین متدی جهانی سازی قابل اجرا نمی باشد. این متن فقط قسمتی از پایان نامهnx می باشد جهت دریافت کل متن ، لطفا آن را خریداری نمایید
تحقیق اصول و قوانین بیمه | WORD
مشخص باشد. ضمانت اجرا اعلام خطر در صورتی که بیمه گذار به وظیفه خود در اعلام کیفیات خطر عمل نکرده باشدو بیمه گر بدون اطلاع از شدت و ضعف خطر ،اقدام به انعقاد قرارداد بیمه نماید ،اینکه بیمه گذاراز روی عمد و سوء نیت و از روی سهو و اشتباه عمل کرده باشد نتایجی خواهد داشت. این متن فقط قسمتی از پایان نامهnx می باشد جهت دریافت کل متن ، لطفا آن را خریداری نمایید
تحقیق اضطرار در حقوق مسؤولیت مدنی | WORD
ز جان و مال او ندارد. آنچه در اینجا مهم است, نوع ضرر نیست؛ بلكه مهم این است كه اقدام شخص به ارتكاب عمل زیانبار برای احتراز از ضرری باشد كه در مقایسه با زیان به وقوع پیوسته, بزرگتر و مهمتر است. این متن فقط قسمتی از پایان نامه اضطرار در حقوق مسؤولیت مدنی می باشد جهت دریافت کل متن ، لطفا آن را خریداری نمایید
تحقیق قاعده اضطرار | WORD
را خریداری نمایید
تحقیق اعتصابات کارگری | WORD
مستقل و متغیرهای واسطه ای و نهایتاً نحوه بوجود آمدن اعتراض - بررسی دقیق تغییر و تحولات در نرخ و شدت اعتصابات طی سالهای ............- بررسی میزان همبستگی بین متغیرهای الگوی مالكیت ، نرخ ارزش افزوده ،نرخ تورم . علت اعتصاب، سیاستهای اقتصادی جدید، نوع رشته صنعتی، یا شدت اعتصاب این متن فقط قسمتی از پایان نامهnx می باشد جهت دریافت کل متن ، لطفا آن را خریداری نمایید
تحقیق اقـالـه | WORD
j;اند: این متن فقط قسمتی از nx می باشد جهت دریافت کل متن ، لطفا آن را خریداری نمایید
تحقیق اقامتگاه در ایران وتطبیق آن با فرانسه | WORD
ند آلمان، سویس، اسپانیا و پرتغال اقامتگاه فرد همان محل سکنای اوست و بدینترتیب، با تغییر محل سکنا، اقامتگاه قانونى فرد نیز تغییر مىکند («قانون مدنى آلمان5»، ماده 7 ؛ «قانون مدنى سویس6»، بند 1 ماده 23 ؛ 379). این متن فقط قسمتی از پایان نامهnx می باشد جهت دریافت کل متن ، لطفا آن را خریداری نمایید
تحقیق اقامه دلیل در حقوق کیفری | WORD
را بی طرفی در ارائه دلائل می داند و می کوشد که در چارچوب اعلام های دو طرف و مستندهای موجود در پرونده محصور بماند و حقیقت را در درون این حصار جستجو کند. نتیجه ای که در این میان گرفته می شد این است که آزادی نامحدود دادرس در تحقیق به وسیله ی دو قاعده محدود می شود این متن فقط قسمتی از پایان نامهnx می باشد جهت دریافت کل متن ، لطفا آن را خریداری نمایید
تحقیق اقرار | WORD
یچ کس نیست و صاحب ید به ملکیت آن به نفع مقرلهnx کرده است و با تصدیق بعدی مقرله اثر انکار و تکذیب پیشین از بین مىرود، در نتیجه،nx معارض نداشته، نافذ خواهد بود (همانجا؛ محقق کرکى، همان، 9/232). این متن فقط قسمتی از پایان نامهnx می باشد جهت دریافت کل متن ، لطفا آن را خریداری نمایید
تحقیق امنیت شغلی با رویكرد ایمنی و سلامت و نقش آن در نگهداری كاركنان سازمان | WORD
د یك فرهنگ ایمنی مثبت را تأمین كنند (استون 2004، 655). این متن فقط قسمتی از پایان نامهnx می باشد جهت دریافت کل متن ، لطفا آن را خریداری نمایید
تحقیق امنیت ملی | WORD
امنه تهدیدات فرهنگی. 4-عدم مواجهه تخصصی با مقولات فرهنگی در حوزهnx (جمعآوری اطلاعات، پردازش، تئوریسازی، تعیین استراتژی، تاكتیك، برنامه و اجراء). 5- فقدان قدرت و اقتدار در متولیان و هماهنگكنندهگان فعال امور فرهنگی. 6-عدم گسترش دانش امنیت بیرون از دایره عناصر نظامی و امنیتی (فقدان مشاركتپذیری در تامینnx). این متن فقط قسمتی از پایان نامهnx می باشد جهت دریافت کل متن ، لطفا آن را خریداری نمایید
تحقیق امنیت و نا امنی سیاست جنایی | WORD
انچه سنجیده و سطحی نگر و مقطعی اعمال شود ، نه تنها امنیت و نظم اجتماعی را تأمین و حفظ نخواهد كردبلكه خود نیز عامل نا امنی خواهد شد. با این رویكرد ، پژوهش حاضر در دوفصل تدوین میگردد. این متن فقط قسمتی از پایان نامهnx می باشد جهت دریافت کل متن ، لطفا آن را خریداری نمایید
تحقیق انتخابات ریاست جمهوری | WORD
دلی كامل برقرار شود و همه احزاب وگروهها وافراد ضمن ارائه دیدگاه ها و نظرات خود به موازین اخلاقی پایبند بوده واز تخریب یكدیگر یا نظام پرهیز نموده واصل را بر تبلیغ برنامه های خود قرار دهنده نه تضعیف جریان مخالف این متن فقط قسمتی از پایان نامهnx می باشد جهت دریافت کل متن ، لطفا آن را خریداری نمایید
تحقیق لزوم شناخت اصلح انتخابات مجلس هشتم | WORD
را به كار گیریم و با درایت و دقت و آگاهی و با داشتن حجت شرعی به پای صندوق برویم و با تحقیق، نماینده ای اسلامی، صادق و امین و فردی اصلح را برگزینیم. برای این اقدام سیاسی، تنها راه «عمل به تكلیف» است. ببینیم وظیفه ما چیست؟ رهبرمان را به چه راهی می خواند؟ حقیقتاً علی زمان را حمایت كنیم و روح شهدا را شاد سازیم.[1] این متن فقط قسمتی از پایان نامهnx می باشد جهت دریافت کل متن ، لطفا آن را خریداری نمایید