تحقیق بررسی و شناخت سیستم‌های اطلاعاتی مالی

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 تحقیق بررسی و شناخت سیستم‌های اطلاعاتی مالی دارای 82 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق بررسی و شناخت سیستم‌های اطلاعاتی مالی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

مقدمه
سیستم های اطلاعات مالی مکانیزه شده‌,به مدت یک قرن یا بیشتر استفاده شده اند. ماشین های کارت پانچ که تنها گزینه واقعی برای شرکتهای بزرگ قبل از این که کامپیوتر به وجود آید بودند بیشتر برای کارکردهای مالی استفاده می‌شدند. همین وضعیت برای ماشین‌های دفترداری با حرکت واقعی نیز وجود داشت.
کاربرد این ماشین‌ها, فقط محدود به پردازش داده‌های حسابداری بود و توجه کمی به اطلاعات مورد نیاز برای مدیران پرداخته می‌شد – حتی این شامل مدیران مالی هم می‌شد. وقتی که کامپیوترها وارد صحنه شدند آنها به همین طریق به کار برده شدند. این تا اواسط دهه 1960 نبود که سیستم های اطلاعات مالی, جهت استفاده از هر چیزی به جز امور اساسی حسابداری به کار برده می‌شدند.
ما تشخیص داده ایم که کارکرد مالی به جریان نقدینگی (پول) در شرکت می‌باشد.
اولا لازم است ه پول کافی را برای حمایت از تولید – بازاریابی و فعالیتهای دیگر به دست آوریم . سپس لازم است که این بودجه‌ها را برای اطمینان از این که به روشهای بسیار مؤثر به کار برده می‌شوند- کنترل و نظارت کنیم.

عبارت‌های کلیدی
HRIS مرکزی
منابع انسانی
سیستم اطلاعات منابع انسانی (HRIS)
سیستم مدیریت منابع انسانی (HRMS)‌
تقاضای HRIS تک ایستا.
مفاهیم کلیدی
•    منابع انسانی به عنوان یک بخش عملیاتی – که جریان پرسنل را از طریق شرکت تسهیل می‌سازد.
•    HRIS به عنوان یک واحد سازمانی شامل پرسنلی است داده‌های منابع انسانی را با استفاده از هر دو تکنولوژی‌های کامپیوتری و غیر کامپیوتری پردازش می‌کند.
•    جریان اطلاعات منابع انسانی در شرکت – از بیشترین اجزای محیطی …
•    چطور تلفیق تقاضاهای HR‌- هر دو تاثیر محیطی و ارزش های اجرایی را نشان می‌دهد.
•    فرصت HRIS برای موفقیت در فراهم کردن حمایت برای سازمانهی – استخدام کارمند و سرپرستی می‌باشد – جایی که دیگر سیستم‌های اطلاعاتی ناتوان می‌باشند.
سئوالات
1- 4 فعالیت اصلی که از طریق HR انجام می‌شوند کدامند؟
2-در طی کدام مرحله از SLC , HR می‌تواند از طریق انجام یکی از 4 فعالیت اصلی آن – به IS کمک کند؟ کدام فعالیت؟
3-چرا شرکت می‌خواهد مصاحبه پایانی را انجام دهد؟ چرا برای HR نسبت به واحد کارمندان – برای انجام بهتر می‌باشند؟
4-2دلیل بیاورید که چرا شما نباید درباره HRIS همچون سیستم کامپیوتری به شدت فکر کنید؟
5-در کجای سازمان, واحد HRIS – بیشتر احتمال می‌رود – قرار داشته باشد؟
6-توضیح دهید که چرا یک شخص درباره این موضوع زمانی صحبت می‌کند که: مدیریت تصمیم نگرفته HRIS داشته باشد. و این برآنها اجبار شده است.
7-چه نوع سخت افزاری را شما می‌توانید برای درک HRIS پیش بینی کنید؟
8-2 نوع اساسی اجزای داده‌های که پرسنل شرکت را شرح می‌دهند کدامند؟ ویژگی هر کدام را بیان کنید؟
9-مدیران در کجا – در جستجوی تعویض می‌باشند وقتی که مطالعات پی در پی را انجام می‌دهند؟
10-اجزای محیطی را که اطلاعات HR را ارائه نمی‌کنند نام ببرید.
11-برخی از شرکت‌ها , از پراکندگی قابلیت پردازش حمایت کرده اند. چه یافته‌هایی از مطالعه HSRP – از این دیدگاه حمایت می‌کنند؟
12-به طور میانگین  - مدیران اجرایی چند بار اطلاعات رااز HRIS جستجو می‌کنند؟
13-کدام شکل از خروجی‌ها, معروف‌ترین آن – برای کاربران HRIS می‌باشند؟ کدام یک حداقل معروفیت را دارد؟
14-کدامیک از زیرسیستم‌های خروجی شامل بیشترین تعداد تقاضاهایی که توسط شرکت‌های HRSP اجرا شده‌اند می‌باشد که دلیل آن را توضیح دهید.
15-کدامیک از زیرسیستم‌های خروجی شامل حداقل تعداد تقاضاهایی می‌باشد که توسط شرکتهای HRSP اجرا شده‌اند؟ توضیح دهید چرا؟
16-کدام تقاضا – توسط اکثر شرکتهای HRSP مورد استفاده قرار گرفته‌ است؟ کدامیک از طریق حداقل شرکت‌ها استفاده شده است؟
17-کدام تقاضا – اخیرا توسط بیشتر شرکتهای HRSP استفاده شده است؟ کدامیک توسط حداقل شرکتها استفاده شده است؟
18-چه ابتکاری در طرح‌های سود و مزایا , به پیچیدگی تقاضاها در زیرسیستم‌های سود و مزایا کمک کرده است؟
19-گرایش تقاضاهای HRIS تک ایستا را برای HRIS مرکزی توضیح دهید.
20-تئوری مدیریت را برای شرح این سئوال که چرا HRIS توان بسیار زیادی را حفظ می‌کند – به کار برید.

لینک کمکی